17 Ekim 2013 Perşembe

En Yüz Karası 20 Türkçe Pop Şarkısı!

Artık http://www.okustop.net adresindeyiz! Bizi ziyaret etmekten çekinmeyin! 

Dikkat: Bu yazı 18+ olarak sınıflandırılmıştır.
Dikkat: Bu yazı Şiddet ve Korku içermektedir



Arkadaşlar, bu gün sizlerle kendi hazırladığımız en kötü, en komik, en korkunç 20 Türkçe Pop parçasını paylaşmaya karar verdik. Yazının başında da uyardığım gibi şarkılarla aranızdaki ilişki tamamlandığında bir daha asla eskisi gibi olamayacaksınız! Bu şarkıları dinledikten sonra kendinizi sorgulayacak yeni felsefeler üreteceksiniz.

Biz uzun, ummalı, zorlayıcı, yorucu ve fazlasıyla bunaltıcı bir çalışmanın sonunda sizler için bu listeyi hazırladık. Aklınıza mukayyet olun. Şimdiden iyi eğlenceler! Kemerlerinizi bağlayın!


1-  Ajdar - Kon Kon


Kon kon konn
Kon aşka kon
Don don don
Don aşka don
Seni sevdim en son
Sınava soksan beni on alırım on
On alırım on on on
Aşksız çok ağırdım
Hem de ton ton ton
Ne milyar yeterdi ne de trilyon





2- Banu Alkan - Kaldıramazsan Kaldırırlar

 Karşıdan bana bakma öyle
Kaldır beni dansa kaldır
Karşıdan çapkın bakma öyle
Kaldır beni dansa kaldır

Kaldıramazsan kaldırırlar kaldır
Haydi aşkım dansa kaldır
Haydi gülüm aşka kaldır
Haydi gülüm dansa kaldır

Anneni bizim eve gönder
Beni sizin evinize aldır
Anneni bizim eve gönder
Beni sizin evinize aldır

Aldıramazsan aldırırlar gülüm
Kandıramazsan kandırırlar gülüm


Bir bakışa bu güzeli kandır
Haydi gülüm aşka aldır

Baban belki bu sevdaya karşı
Çıkacaksa sen yine de aşkı
Babam belki bu sevdamıza karşı
Çıkacaksa sen yine de bastır

Bastıramazsan bastırırlar gülüm
Benim yarim mis gibi kokuyor
Kafesteki kalbimi yakiyor
Bulamazsın benim gibi guüeli

Haydi aşkım dansa kaldır
Haydi gülüm aşka kaldır
Kaldıramazsan kaldırırlar kaldır
Haydi gülüm dansa kaldır

Söyle gülüm aşka var mısın
Kor gibi yakıyor dudaklar...




3- Mustafa Topaloğlu - Taktım

taktım!
aklımı sana taktım.
taktım!
gönlümü sana taktım.
taktım!
kafamı sana taktım.
taktım!
gönlümü sana taktım.

deniz oldun,
ırmak oldun,
yağmur oldun,
üstüme yağdın,
kalbime yağdın.

taktım!
senin aşkınla battım.
taktım!
kancayı sana taktım.
taktım.
tozu dumana kattım.
taktım!
senin aşkınla battım 





4- Faruk K. - Honki Ponki


Demedim demedim bir şey demedim
Derdimi kimseye söylemedim
Eredem teredim herşey meredim
Keltimi şerlere çelteledim

Çok gerilince sinirlerim
Tutamam çenimi söylenirim
Kulağı vardır şşşşt heryerin
Zararı küpüne sirkenin

Honki ponki toni nok
Çalona bimbo bori rok
Muşi muşi hubobo kozi zok
Çiki çiki şayne tiki tak tok

Hiçbir anlamı yok bu sözlerin
Sadece rahatlamak için söyledim
Sende mi öğrendin aferin
Haydi gel beraber söyleyelim





5- Güçlü Soydemir - Onbeş Kişiye Saldırdım

Karekterinden Belli Senin Ağzın Ne Sölüyor
Özün Ayrı Sözün Ayrı Yüreğin Ayrı Oynuyor
Olmuyor Olmuyor Delikanlı Adamsın Sana Hiç Yakışmıyor

Yüz Üstü Düşersin Yere Dağılırsın Paramparça
Yer Yüzünde Gezemezken Kuş Olursun Havalarda
Seni Gören Selam Vermez Halinden Utansana
Senin Aklın Sana Yetmez Sen Haklısın Sana Kalsa

Onbeş Kişiye Saldırdım Vurdum Vurdum Saymadım
Yumruk Yedim Durmadım Yere Düşdüm Caymadım

Tek Başıma Savaştım Hepsini Yerden Topladım

Karekterinden Belli Senin Ağzın Ne Sölüyor
Gözün Ayrı Dilin Ayrı Yüreğin Ayrı Oynuyor
Olmuyor Olmuyor Delikanlı Adamsın Sana Hiç Yakışmıyor


Yüz Üstü Düşersin Yere Dağılırsın Paramparça
Yer Yüzünde Gezemezken Kuş Olursun Havalarda
Seni Gören Selam Vermez Halinden Utansana
Senin İçin Be Gardaşım Bu Kavgamda Bu Sevdam Da


Onbeş Kişiye Saldırdım Vurdum Vurdum Saymadım
Yumruk Yedim Durmadım Yere Düşdüm Caymadım
Tek Başıma Savaştım Hepsini Yerden Topladım...
 
 






6- Ümit Besen - I love you (ay lav yu)

I love you, I love you
Do you love me, yes I do
If you love me tell me, tell me
If you love me kiss me, kiss me

O güzel gözlerini gördükten sonra
Aşık oldum birden tutuldum sana
Seviyorum seni sanki deli gibi
Öldürecek beni bu kara sevda

I love you, I love you
Do you love me, yes I do
If you love me tell me, tell me
If you love me kiss me, kiss me

Senden başkasını düşünmez oldum
Eridim mum gibi sararıp soldum

Ümitsiz aşkının esiri oldum
Öldürecek beni bu kara sevda

I love you, I love you
Do you love me, yes I do
If you love me tell me, tell me
If you love me kiss me, kiss me

Günlerce bir ümit bekledim senden
Kararsızım dedin hep kaçtın benden
Gülmedin yüzüme bir kere olsun
Öldürecek beni bu kara sevda

I love you, I love you
Do you love me, yes I do
If you love me tell me, tell me
If you love me kiss me, kiss me
 




7- Ayşe Hatun Önal - Çeksene Elini


Zordur zor beklemek erken yorar insanı
İyiyim desen de ele verir gözlerin seni
Özlemişsin besbelli tenimi
Unutamadığın her halinden belli

Özledin mi diye sorsana bir bana nerde
Ama ayılık var senin hamurunda
Önümüzdeki on yıl unutamazsın sen belli bir daha
Özlemişsin besbelli tenimi

Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini
Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini

Kaynak: <a href='http://www.akormerkezi.com/ayse-hatun-onal-ceksene-elini-sarki-sozu_sarki-fdvjlf.html'>http://www.akormerkezi.com/ayse-hatun-onal-ceksene-elini-sarki-sozu_sarki-fdvjlf.html</a>
Zordur zor beklemek erken yorar insanı
İyiyim desen de ele verir gözlerin seni
Özlemişsin besbelli tenimi
Unutamadığın her halinden belli

Özledin mi diye sorsana bir bana nerde
Ama ayılık var senin hamurunda
Önümüzdeki on yıl unutamazsın sen belli bir daha
Özlemişsin besbelli tenimi

Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini
Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini

Kaynak: <a href='http://www.akormerkezi.com/ayse-hatun-onal-ceksene-elini-sarki-sozu_sarki-fdvjlf.html'>http://www.akormerkezi.com/ayse-hatun-onal-ceksene-elini-sarki-sozu_sarki-fdvjlf.html</a>

Zordur zor beklemek erken yorar insanı
İyiyim desen de ele verir gözlerin seni
Özlemişsin besbelli tenimi
Unutamadığın her halinden belli
Özledin mi diye sorsana bir bana nerde
Ama ayılık var senin hamurunda
Önümüzdeki on yıl unutamazsın sen belli bir daha
Özlemişsin besbelli tenimi
Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini
Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini




8- Tarık Mengüç - Şakşuka

Yine bana tadını tattıramadın
Yine kalamadık başbaşa
Ayarını canım tutturamadın

Yediremedin şakşuka

Şakşuka şakşuka şakşuka şakada şuka
Doyamadım tadamadım yiyemedim şakada şuka

Tarif edeyim öğreteyim sana
Hoşuna gider şakşuka
Canım istiyor pişirde yiyeyim
Doyayım hadi tıka basa
 








9- İsmail YK - Bomba Bomba

Hmm varmı olan vücudu 90 60 90 hop
Www.bombabomba.com

Kafam attı bak yine
Akıl mi kalır bu yerde
Internetteyim çetteyim
Yazışıyorum bak biriyle
Onu hiç görememiştim
Birden webcam'ini açtı
Bana bir hareket yaptı
şok a sexy tenini oynatıyor
A cicileri amanın konuşuyor
Diskomastık vücudu tam 90 60 90
Amanim sımsıcacık o belini sarsam
Www.bombabomba.com

Www.bombabomba
Bir güzel bekler burda
O dudaklar,bal yanaklar
Girde bir bak daha neleri var

90 60 90 vücüdüm var
Doya doya bitmez tadim var
Kendime arkadas arıyorum
Aradığım bana uyacak
dediğimi yapacak


Isterim bu yar benim olsun
Yalnız bana bana baksın
Hem oynasın, hem yorulsun
Yorulup yanıma uzansın

Herkes tıpkı benim gibi
O kızı istiyor
Bu kizda zaten sayfasında
Arkadaş arıyor

Www.bombabomba.com







 

10- Petek Dinçöz - Okşa

Elimi tut
Gözüme bak
Ben asigim arkadas (2)

Sacimi tut
Oksa Oksa Oksa Oksa
Seviyorum dedim
Sevilmedim
Ölüyorum dedim Üzülmedin
Önünde diz cöksem

Bana bunlar bos is dedin

Dürüst ol
Yüzüme bak
Askini tani arkadas
Akilli ol
Aklimi al
Elimi tut
Oksa Oksa Oksa Oksa
Seviyorum dedim
Sevilmedim
Ölüyorum dedim
Üzülmedin
Önünde diz cöksem
Bana bunlar
Bos is dedin



  


 

11-Mansur Ark - Gazla Gitsin

Üzdü mü gazla gitsin
O seni çok üzülüyor zannetsin
Kırdı mı unut gitsin
Unuttuğunu görsün dellensin

Gerdi mi gazla gitsin
O seni çok üzgün zannetsin
Yordu mu unut gitsin

O seni evde uyuyor zannetsin

İçinde stres varsa bunu bilmemem
Seni çok seviyorum bunu gizleyemem
Her şeye tamam yalana gelemem
İşine gelmedi mi gazla gitsin

Seveceksen sev adam gibi sev
sevince minik aşkım olur dev
birkaç saat olsa bile bana yeter
Benim evim bunun için en uygun yer
istedin mi her şey olur istedin mi bekledin mi o gelir bulur seni
Sevindin mi belki o da sever seni,
Sevmedi mi Gazla gitsin






 

12- Yonca Evcimik - Bandıra Bandıra

 Oturup da konuşamadık seninle

Düşünüp de taşınamadık doğru dürüst

Amacımızın ucuna da varmışken

Başka aşklar senin neyine


Bakışıp da görüşemedik seninle

Uzanıp da erişemedik doğru dürüst

Amacımızın ucuna da varmışken

Başka kızlar senin neyine


Ben seni herkeslerden

Daha daha iyi tanırım

Hem ben sana herkeslerden

Daha daha iyi bakarım

Daha daha iyi bakarım


Bandıra bandıra bandıra bandıra ye

Bandıra bandıra ye beni

Hiç doyamazsın tadıma

Bütün numaralar bende

Sen de var benim farkıma

Kalma sakın başka yerde

Ne işin var başka yerde

Bandıra bandıra ye beni

Hiç doyamazsın tadıma...













13- Serdar Ortaç - Poşet

Ben ne sana taparım ne seni ararım ne trip atarım
Sen ne beni oyala ne omuz ovala işime bakarım

Ben o nazı çekemem günaha giremem kötü söz edemem
Aşk bu kızıl ötesi yaralı müzesi hareket edemem

Acılarım heveste güneş açar aheste bir kapalı kafesteyim
Topu topu bi deste ara sıra bi besle iki nota bir besteyim

Seni çöpe atacağım poşete yazık
Bi sigara yakacağım ateşe yazık

Aşk gidene acımak mı?
Bu yükü taşımak mı?
Yarayı kaşımak mı?
Sor iyisi çıkacak mı?
İçime akacak mı?
Ve güneş açacak mı?
 





 

14- Murat Başaran - Azıcık Ucundan Versen



Kimi der kadere boyun eg ben boyun egmem
Kafama taktim seni ben kimselere yar etmem
Bir kere gördüm ya seni yerimde hiç duramam
Bir kere güldün ya hani o gülüsü unutamam

Ben sana yar yar olayim
Iste gülüm iste kölen olayim


Sen bana bir gülü versen
Inadi birakip sevsen
Ölür müsün be güzelim
Azcik ucundan versen

Sen bana bir gülü versen
Inadi birakip sevsen
Ölür müsün be sevgilim
Azcik ucundan versen




 

15-  Bendeniz & Volkan - Adını Ben Koydum

leli lellili leli lelli..
hey güzeller güzeli..
hey come on shake your body..
hey hey you sexy bunny..
essah mı yani?!
















16- Çelik - Ateşteyim

Gitme gelme yapma etme derken
Bir sıkımlık aşkımızda bitti
Gönlüm şimdi yeni bir kızda
Kurban olmalı mı yeni aşka


Gitsem gidemem kalsam kalamam
Sevsem sevemem şaştım bu işe
Hayır mı şer mi bilmem ama
Ateşteyim ben ateşte

Ateşteyim ateşte ateşte
Aklım gitti bir kıza işte
Hayır mı şer mi bilmem ama
Ateşteyim ben ateşte




  


 

17- Barbaros Hayrettin - Ben Sizin Babanızım

öl de baba ölelim eyvallah
gül de baba gülelim eyvallah
sev de baba sevelim eyvallah

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur

önce yemek yiyicem
ve diskoya gidicem
orda hop hop yapıcam "hop hop hop! "
orda zıp zıp yapıcam "zıp zıp zıp! "

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur


gazinoya gidicem
bende $arkı söylicem "ölölölölölölö! "
darbukacı solo yap
yeter , yapma , herkes çalsın oynıcam "şıkşıkşıkıdık şık şıkıdık"
langırt! ah düştüm oynamıcam durun.. ahh

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur
ben ne dersem o olur
$imdi yatıp uyucam
haydi iyi geceler

ben sizin babanızım
ben ne dersem o olur



  

 

18- Hakan Peker - Amma Velakin



Mevsimlerde günler doldu
Gel artık
Gönüllerde güller soldu
Dön artık
Seni aldılar değiştirdiler
Seni aldılar götürdüler
Seni çaldılar benden
Artık yeter
Amma velakin cümbür cematin
Diline düştün sen
Amma velakin cümbür cematin
Pek hoşuna gittin sen





19- Salim - Alo

efendim
Alo alo alo aşkım susma
Alo alo alo bu aşka kıyma
alo alo alo aşkım tövbe
Alo alo alo son kez dinle
sulu sulu bana bana atıyor oh oh
yana yana sağa sola salıyor ah ah
belliki dünden hazır coşuyordu ya ya
alem bize bakıyordu
yanaştıkşa yanaştı aklım fikrim şaştı
ben olmaz dedikçe o amacını aştı
hiç işim olmaz dedinde bardağın taştı
kimden demeye kalmadan Merhaba ben jale
Jalede jale de üf ne Jale bu alemde tek tek tek bir tane
vurdukca vurdu kadehin dibine dibine
Kolumdan çekti zorla beni piste
O sallandı ben sallandım sağa sola baktım
Jale ye uydum kafaya taktım
Bir titreşim oldu fakındaydım
Telefonum vibrasyondaydı canım
Çalkala çalkala bi haller oldu bana
Jale de jale niyetimi bozdu ama
Birazdan dönecektim güzelim ben sana
Az daha diye diye hadi baştan
Çalkala çalkala bi haller oldu bana
Jale de jale niyetimi bozdu ama
Birazdan dönecektim güzelim ben sana
Jale de kabahat durmadı bir rahat
Affet aşkım

affet beni
Haydi gel tut ellerimi
Pişmanim çok çok pişman
Anladım sensin dünyam
Alo alo alo aşkım

susma
Alo alo alo bu aşka kıyma
alo alo alo aşkım

tövbe
Alo alo alo son kez dinle
Alo alo alo aşkım

susma
Alo alo alo bu aşka kıyma

alo alo alo aşkım

tövbe
Alo alo alo son kez dinle
Alo aşkım

affet kendimi kaybettim
Alo kendime daha daha gelemedim
Alo Jalenin oyununa geldim
İyi halt ettin
Aloooo
Alo aşkım

affet kendimi kaybettim
Alo kendime daha daha gelemedim
Alo Jalenin oyununa geldim
Nasıl yani
Aaaaaaaaaaaaaa
sulu sulu bana bana atıyor oh oh
yana yana sağa sola salıyor ah ah
belliki dünden hazır coşuyordu ya ya
alem bize bakıyordu
Çalkala çalkala bi haller oldu bana
Jale de jale niyetimi bozdu ama
Birazdan dönecektim güzelim ben sana
Az daha diye diye hadi yine baştan
Çalkala çalkala bi haller oldu bana
Jale de jale niyetimi bozdu ama
Birazdan dönecektim güzelim ben sana
Jale de kabahat durmadı bir rahat Affet aşkım

affet beni
Haydi gel tut ellerimi
Pişmanim çok çok pişman
Anladım sensin dünyam
Alo alo alo aşkım susma
Alo alo alo bu aşka kıyma
alo alo alo aşkım tövbe
Alo alo alo son kez dinle
Alo alo alo aşkımsusma
Alo alo alo bu aşka kıyma
alo alo alo aşkımtövbe
Alo alo alo son kez dinle
Alo aşkım affet kendimi kaybettim
Alo kendime daha daha gelemedim
Alo Jalenin oyununa geldim
İyi halt ettin
Aloooo
 






 

20- Ayça - Yıkılıyo

 Görünce beni küçük dilin tutuldu.
Kalbinin atışı uzağa duyuldu.
Hadi bana hadi bana hadi bana söyle.
Seviyorum de acemi aşık.
x2

Aaaşk sözle anlatılmaz
Sevmeden yaşanmaz
Aşkta oyun olmaz
x2

Buraları yıkılıyo, benden yıkılıyo.
Hergün peşime, bıyıklı takılıyo.
Ben seni seçtim, tahminin doğru.
Yasla başını hadi, degajeme doğru.
x4

Görünce beni küçük dilin tutuldu.
Kalbinin atışı uzağa duyuldu.

Hadi bana hadi bana hadi bana söyle.
Seviyorum de acemi aşık.
x2

Aaaşk sözle anlatılmaz
Sevmeden yaşanmaz
Aşkta oyun olmaz
x2

Buraları yıkılıyo, benden yıkılıyo.
Hergün peşime, bıyıklı takılıyo.
Ben seni seçtim, tahminin doğru.
Yasla başını hadi, degajeme doğru.
x4





Evet, bizim hazırladığımız top 20 listesi işte böyleydi. Kesinlikle bunların saçma şarkılar olması günün en saçma anında dilimize dolandığı ve bir türlü kafamızdan atamadığımız gerçeğini değiştirmiyor. Eğer sizin de bunlar gibi aklınızın bir köşesinde duran parçalar varsa kesinlikle bizimle paylaşmaktan çekinmeyin!

Daha nice anlamlandıramadığımız parçalarda buluşmak üzere!
Zordur zor beklemek erken yorar insanı
İyiyim desen de ele verir gözlerin seni
Özlemişsin besbelli tenimi
Unutamadığın her halinden belli

Özledin mi diye sorsana bir bana nerde
Ama ayılık var senin hamurunda
Önümüzdeki on yıl unutamazsın sen belli bir daha
Özlemişsin besbelli tenimi

Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene elini
Sarılmandan belli kırıcan mı belimi
Çok canım acıdı çeksene

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder